جسٹس عظمت سعید شیخ کی علالت کے باعث پاناما کیس کی سماعت پیر تک ملتوی

اسلام آباد ( آن لائن ) سپریم کورٹ نے پاناماکیس کو سننے والے بینچ کے رکن جسٹس عظمت سعید شیخ کی علالت کے باعث پاناما کیس کی21ویں سماعت پیر 6 فروری تک ملتوی کردی تاہم پیرکو ہونے والی سماعت بھی جسٹس عظمت سعید شیخ کی موجودگی سے مشروط ہو گی۔

ایکسپریس نیوزکے مطابق جسٹس آصف سعید کھوسہ کی سربراہی میں پاناما کیس کو سننے والے 5رکنی بینچ میں شامل جسٹس عظمت سعید شیخ کو گزشتہ روز بلڈ پریشر اور دل میں تکلیف کے باعث راولپنڈی کے انسٹیٹیوٹ آف کارڈیالوجی منتقل کیا گیا تھا جہاں انکی انجیو پلاسٹی کی گئی ہے اور اب انکی طبعیت میں مسلسل بہتری آرہی ہے ۔

جسٹس آصف سعید کھوسہ کی سربراہی میں 4 رکنی بینچ نے آج پاناما کیس کی سماعت کی اورجسٹس عظمت سعید شیخ کی علالت کے باعث پاناما کیس کی مزید سماعت 6 فروری تک ملتوی کردی ہے ۔ پیر کے روز وزیر اعظم کے صاحبزادوں کے وکیل سلمان اکرم راجہ اپنے دلائل کا تسلسل جاری رکھیں گے۔

جسٹس آصف سعید کھوسہ نے درخواست گزاروں کو بتایا کہ جسٹس عظمت کاکوئی آپریشن نہیں ہوا،شریانوں میں حائل رکاوٹ ہٹادی گئی۔خطرےکی کوئی بات نہیں،جسٹس عظمت صحت یاب ہورہےہیں۔جسٹس عظمت صحت یاب ہوئےتوان کےعدالت آنےکی صورت میں سماعت ہوگی

انہوں نے کہا کہ پیر کو سماعت جسٹس عظمت سعید شیخ کی موجودگی سے مشروط ہو گی ۔’’جسٹس عظمت سعید شیخ کی صحت پر اللہ کے شکر گزار ہیں‘‘۔ڈاکٹر نے جسٹس عظمت کو آرام کا مشورہ دیا ہے۔جسٹس عظمت سعید شیخ کی شریانوں کی بندش ختم ہو چکی ہےتاہم وہ 3 سے 4 ڈاکٹروں کی نگرانی میں ہیں جو انکی صحت کو دیکھ کر فیصلہ کریں گے ۔

Facebook Comments